четверг, 21 июня 2012 г.

Հնդկական փոթորիկ, թե՞...

Հայ ազգը սգում է իր զավակների մահը, իսկ .........
Պատգավորի /թիկնապահանները/ մարդ են ծեծում....վատ է, շատ վատ է, որ քո տանը, քո հայրենիքում, հասարակական վայրերում, կարող են քեզ ծեծել և վերջ.....
Իսկ ովքեր են ծեծողները, Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի նախագահի թիկնապահները, նրանք ովքեր միայն գիտեն հարվածել, բայց ոչ՝ մտածել: Ցավոք Հայաստանում շատ են նման մարդիկ, քանի որ շատ են մեր նախարարները: Զարմանում եմ ուրիշ երկրներում, նույնիսկ նախագահները թիկնապահներ չունեն, իսկ մեր երկրում, նույնիսկ պատգամավորները ունեն: Եվ ում են ծեծում բժշկի, որը պաշտպանել է նմանների անվտանգությունը սահմաններում: «Այս թիկնապահներն ապահովում են, այսպես ասած, «ավտորիտետների» անվտանգությունը, միաժամանակ վտանգելով շարքային քաղաքացիների կյանքը: Սարսափելի է ոչ միայն իրենց արարքը «Հարսնաքարում», այլ նաեւ այն, որ ոմանք փորձում են արդարացնել թիկնապահներին, նշելով, որ սպաները սպորտային համազգեստով են եղել եւ խախտել են հասարակական կարգը: Եթե նույնիսկ սպաները հասարակական կարգ են խախտել, ապա թիկնապահները ոչ թե պետք է ծեծի ենթարկեին, այլ` ոստիկանություն կանչեին, եւ գործեին օրենքի տառին համահունչ»...
Շատ հետաքրքիր է, եթե ես հասարակական կարգ խախտեմ, ինձ պիտի մահանալու աստիճան ծեծեն: Գիտեք պիտի ազատվենք նման մարդկանցից: Նշենք նաև որ մինչև հիմա ոչ մեկը չի այցելել տուժածներին....
Անցնենք երկրորդ դեպքին, որը այսօր է տեղի ունեցել, Սամվել Ալեքսանյանը, մեր վերոնշյալ հերոսի ընկերը, խլում է պաստառը Գասպարիի ձեռքից, այնուհետև հրահանգում վայր գցել նրան, ինչը ևս կատարում է ևս մի հաստավիզ...
Թքած ունեն բոլորի վրա ոչ գիտեն շփվել, ոչ խոսել...Կարծես վարժեցված շուն լինեն ում վրա քսի տվեցին կհարձակվի,,,,վերջ տվեք սրան, այս խատառակություններին, մեղք ենք մենք, որ դուք եք մեզ առաջնորդում....Հայոց ազգը սգում է իր զոհվածների հիշատակը, իսկ դուք նոր մարդիկ եք փորձում սպանել, բայց չի ստացվի, մենք համախմբված ենք և կպայքարենք, որ վերանան նման դեպքերը....
Ստորև կարող եք դիտել տեսանյութը...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rQJR1WfIsfE#!

2 комментария:

  1. Լևոն ջան ենքան ուրախ եմ , որ ես տարիքում արդեն ես կարգի 'դուխով' ես.... Ապրես... :)

    ОтветитьУдалить
  2. Դուխը դնենք մի կողմ,,,,ես ուղղակի ճշմարտությունն եմ գրել Քնար ջան,,,բայց մերսի...

    ОтветитьУдалить